Bye love.

Nu har min älskade syster åkt :'( Det va jävligt jobbigt att säga hejdå men hon lovade att vi skulle ses snart igen. Vilket betyder att vi ska tjata på mamma och pappa så dom betalar en resa för mig dit i sommar (: Om det blir av, vilket jag är typ 99% säker på att det blir, så är jag i Californien om mindre än 2 månader! 



 Jag och älskligen har precis ätit frukost, duschat och myst lite. Ska snart klä på mig och lägga på lite smink, sen dra till skolan. Längtar efter att få träffa Thessan efter skolan och prata av mig lite.. Om solen tittar fram kanske det till och med blir en mjukglass med strössel, mahaha.

Nej, nu måste jag göra mig klar för skolan. Men.. what to wear? Lägger upp en bild sen på vad det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0