Cause I've got you babe.

Hej på er, 15 timmar senare... Men bättre sent än aldrig, right?

Nationella provet imorse gick ganska bra faktiskt. Det var muntligt prov i Engelska och det är faktiskt ett av mina bättre ämnen så det va skönt. Efter det färgade jag Chanettes hår och sen gick vi och åt lunch (:
Vid 2 skulle jag till praktiken, inte så roligt men eftersom jag bara skulle vara där 4 timmar kändes det helt okej. Jag fick klippa en väninna till min praktik-kärring så det var roligt. Fick 50 spänn, inte illa, hahah! Men i slutet av dagen fick jag faktiskt en inpackning av kärringen så det va värt några timmar av uttråkning. Har gått och planerat att köpa ett ganska länge men det har inte blivit av så jag var bara glad att spara dom där 189 kronorna (: Jag ska prova hur inpackningen är imorgon så kan jag berätta och lägga upp bild och namn för det kommer jag inte ihåg. Och jag ska vara frisör.. Hur ska detta sluta?

Efter praktiken och middagen mötte jag i alla fall Sandra och hennes kompis Christoffer. Eller hette han så..? Anyway.. Dom käkade på grillen sen gick vi och mötte deras kompis Ashi (stavning?). Vi chillade runt lite i årsta sen begav jag mig hemåt. Jag har trotts allt skriftliga delen av nationella imorgon, urkeliburk. Ni får ta och hålla tummarna för mig imorgon mellan halv nio och typ.. tolv? Nej men på tal om att det är prov imorgon är det ju för fasen dags för mig att sova och ladda om hjärnan lite. God natt och sov så gott gullet.

With love, S.


Kommentarer
Postat av: Carita

åh, vad kul att erat np gick bra! :)

2009-04-24 @ 16:26:28
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0