Godkväll mina vänner.
Kom hem för typ två timmar sen och fick se att min bikini kommit, sprang direkt till Ica och hämtade ut den. Den kändes lite liten men det funkar :) Lägger upp bild på den senare. Efter det åt jag middag med familjen sen klippte jag min bror. Det blev en rejäl uppfriskning på honom kan jag säga. Ska fråga honom sen om jag får lägga upp före och efter bild på honom så kan ni få se hur det blev. Jag ska åka och möta Sabina om en stund och hämta min kamera, äntligen! Senare tror jag att jag ska hitta på något med min syster, får se hur det blir men det skulle vara roligt. Måste byta kläder nu, har hår överallt haha. Hörs senare babes!

Love S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0