Gör alla ett stort misstag i sitt liv?

Som jag sa igår behöver jag lite råd..  Ska försöka göra en lång historia kort nu, haha.
För typ 4 månader sen skaffade min bästa killkompis flickvän. Hon gillade inte att han och jag umgicks så han sa i princip upp vänskapen med mig för en månad sen. Igår fick jag massa sms av honom om att han saknade mig och bla bla bla... Tänkte att han bara "kom tillbaka till mig" för att dom hade gjort slut så jag frågade hans tjej om dom fortfarande va tillsammans och det är dom tydligen. Alltså kanske han faktiskt menar att han saknar mig på riktigt. Men gör det allting okej? Han sa att alla gör ett stort misstag i sitt liv och det här var hans, ligger det någon sanning i det kanske? Pratade med honom igår och han sa att om hans tjej inte accepterar våran vänskap får hon göra slut med honom. Så, vad gör jag nu? Kan våran vänskap någonsin bli densamma?


Hoppas att ni har några bra råd och erfarenheter. Ska spela kort med Thessan nu. Talk to ya later.
Love S.

Kommentarer
Postat av: p

svar. ja den var verkligen sjukt bra!



hm jobbigt läge, jag kan ju säga att jag har en pojkvän vars bästa kompis är en tjej som varken gillar mig eller jag henne. men det är hans bästa kompis och jagä r kär i honom, jag kan ju inte tvinga honom att skita i en person han bryr sig om. de kan ju liksom inte vara bra för oss då eftersom han kommer sakna henne och tänka på henne i smyg då. de var dumt av han att bryta kontakten med dig i första taget, men ni ska inte behöva fortsätta ha det så för hans tjej,. om hon är kär i honom borde hon acceptera att han har en bästa kompis som är en tjej!

2009-04-13 @ 21:08:50
URL: http://paaulina.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-04-13 @ 22:42:03
Postat av: felicia

eller hur :)



allt bra annars?

2009-04-13 @ 22:42:15
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: felicia

härligt! jorå bara bra :)

2009-04-14 @ 01:01:28
URL: http://feliciaholgmren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0