Grillat is the shit.

Nu är jag hemma igen. Trodde det skulle vara lite småkyligt ute men det var ju jätteskönt! Åt en mjukglass med tuttifrutti-strössel på, mums mums. På tal om att äta så längtar jag redan efter middag, mamma ska grilla flintastek och det är verkligen det godaste som finns!

Lite små ångest att det är söndag idag, det betyder skola imorgon.. Men jag har i och för sig bara frisör lektioner imorgon så det är ganska kul. Det jobbiga är bara att ta sig upp på morgonen.. Jaja nog om det. Tänkte strax lägga upp några bilder från igår på min pojkvän när han leker med min systerson, skitsöta! Ska bara hämta pappas kamera och lägga över bilderna till datan så kommer dom upp här snart. Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0