Grillning ikväll kanske?

Äntligen hemma från en lång dag på stan. Eller så känns det i alla fall.. Vi tog tunnelbanan till Gamla stan sen gick vi där i från till hötorget och ner mot kungsträdgården. Det va mysigt i solen men tröttsamt med min systers ett-åring som vill springa runt som en tok x-) 



Nu väntar jag på att min mor och far ska komma hem så vi kan äta middag. Ikväll blir det tacos, mumsigt! Efter middagen har jag en tanke på att dra till flatenbadet som är en sjö i Älta. Fick ett sms av en killkompis om att det kommer vara massa folk där och grilla och dricka ikväll. Tycker det låter som att det kan bli kul och mysigt, eller vad säger ni? Vi kanske rent av ses där ;)

Nu ska jag gå ner och skära lite grönsaker så middagen blir klar någon gång. Senare ikväll om jag hinner, annars imorgon, ska jag förklara en sak för er så får ni ge mig lite råd.. Vet ärligt talat inte vad i helvette jag ska göra.
Meeen det tar vi sen. Puss och kram, och glad påsk för fasen (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Okej! :P Nej jag kollar på tv och svaraqr på kommentarer :)



Är allt bra med dig? :D



Kram

/Linnéa

2009-04-12 @ 18:16:00
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Jenny [Fotoblogg]

vilken härlig bild! ungar är ju för mysiga :D

2009-04-13 @ 12:34:48
URL: http://fromtheinsideout.blogg.se/
Postat av: Sofia

snygg jacka! :D

2009-04-15 @ 16:20:18
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0