Grisigt!

Efter promenaden med Amanda igår åkte jag hem till Jessica. Vi tog det bara lugnt, drack cola & snacka skit! Blev kvar lite för länge.. Tunnelbanan hade slutat gå när jag började röra mig hem åt så fick ta två nattbussar med fulla grisar istället. Suck. Det va faktiskt helt sjukt på sista bussen. Det satt en tjej och en kille, som verkade vara tillsammans eller något i den stilen för dom satt och pussade på varandra och så.. I alla fall, dom hade köpt med sig mat som dom skulle äta på bussen och inte nog med att det stank vitlök om killens kebabrulle men han åt som en GRIS! Asså jag har aldrig förut sett två människor i den åldern (18-20) kladda så mycket i hela mitt liv. Det va sås, kebab, bröd, foliepapper, servetter, pommes och sallad precis överallt. Inte så intressant kanske men jag va verkligen i chocktillstånd igår så va lite smått tvungen att berätta..

Snart kommer en bild från igår, puss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0