Har haft en mycket trevlig dag.

Det va riktigt mysigt att gå runt på söder och kolla i affärer idag. Jag hittade en jättesöt bikini med zebra-mönster men underdelen va så himla liten så hela rumpan (även om den är ganska liten) vällde ut, inte så snyggt. Efter mycket om och men gällande var vi skulle äta blev det till slut Mc Donalds av ren lathet. Men gott var det! Ska lägga upp lite bilder där i från senare ikväll :) På vägen hem somnade lillen i min famn, så jäkla mysigt! Nu kom jag att tänka på en sak! Måste skriva en liten hälsning till min kära vän, du vet vem du är. GRATTIS till graviditeten gumman!

Nu ska jag ner och myspysa liten med Godis-ungen innan han ska sova sen ska jag ut och ta en promenad med Amanda :) Skriver sen, ha en underbar kväll nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0