Ingen fantasi, ingen rubrik :)

Nu sitter jag och äter en macka á la Sara, hahaha. Nej men jag äter en väldans god macka med kalkon,ost,sallad och majonäs.. mums! Funderade på att dricka ett glas oboy men onyttig som jag är tog jag en burk cola istället. Desto mer socker desto bättre, right? ;)

Jag var ju och solade idag så nu känner jag mig faktiskt ganska brun och fräsch. Efter bara tre solningar är jag brunare än dom flesta, tackar pappa för det bra pigmentet! Anyway.. Imorgon blir det nog ett till hål i naveln. Har tjatat en himla massa om det där hålet men nu tror jag faktiskt att det blir av. Det ända som skulle kunna komma i vägen är att min syster vill göra något annat eller typ ..en jordbävning.
Nu ska jag kolla om det finns något bra på tv, annars blir det att borsta tänderna och sova.

Godnatt på er sötnosar.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja, och man ska inte låta ett avstånd stå ivägen för att hitta the one ;)

2009-04-09 @ 13:17:43
URL: http://caroliinelindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0