Kass uppdatering, igen..

Det blev ingen praktik idag, jag va för jävla trött när jag vaknade imorse haha. Istället sov jag till 1, gick upp och åt en liten frukost och lekte lite med lillen. Medans han sov middag åkte jag och träffade min pojkvän som bjöd på lunch, myspys alltså! :)  Sen gick vi hem till honom och spelade spel & nu sitter jag hemma och berättar om min dag för er. Ska snart skriva en filmrecension som jag måste lämna in till min svensklärare imorn, blä. Men något som blir kul imorgon är att min syster ska följa med mig till skolan så ska jag göra folieslingor på henne. Ska faktiskt bli lite roligt att komma till skolan imorn och träffa tjejerna, har inte träffat någon av dom på hela lovet.. Nu måste jag sätta igång med recensionen. Skriver när jag är klar. Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0