Kött-bikini någon?

Iyi geceler! - turkiska för godnatt :)

Nu har jag kommit hem, älsklingen är med mig som vanligt.. Vi ska bara titta på film och ha det mysigt. Börjar skolan igen på torsdag så man får ju passa på. Ska försöka möta Sabina imorn också, den jäkeln har fortfarande min kamera och jag får panik! Lovar att vara extra flitig på att ta och lägga upp bilder när jag får tillbaka den! Nu ska jag återgå till min baby. Talk to ya'll tomorrow.

Måste bara påpeka att Volkan just nu kollar på något helt sjukt program på Ztv. En brud i "kött-bikini" springer in i en typ bur full av hundar och låter dom äta den så kallade bikinin från hennes kropp.. Underhållande eller helt jävla psyko program?

Love S.

Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Ja, det ska bli jättekul! :D Kram

2009-04-14 @ 10:53:12
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0