Nyfiken i en strut.

Det blev en liten promenad med Sabina ikväll och ett snabbt möte med Volkan. Snart ska jag gå ner och umgås lite med Sanna sen kanske Volkan kommer hit och kollar på film om man har turen med sig, haha. Jag håller på att bli galen på plåstret på naveln, vill bara ta bort det och kika så allt ser bra ut.. Får hoppas att hålen sitter rakt. Hann bara kolla snabbt när jag tog det sen satte piercing-killen på plåstret, hoppas hoppas hoppas att det blev schnyyyggt!

Imorgon kommer Jessica hit med sin son Kevin så ska vi gå påskkärring med min syster och hennes son. Blir nog roligt för ungarna, speciellt när dom kommer hem och får äta massa godis.. Senare på kvällen kommer några kompisar till famlijen hit på middag så jag ska vara hemma ett tag men sen hoppas jag på att hitta något kul att göra. Det är ju trotts allt fredag imorgon! Vad ska ni göra i helgen?

Love S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0