What's going on?

Okej allihopa, nu är det såhär att jag undrar vad det är som pågår. Ingenting går riktigt rätt längre, det blir liksom bara fel. Kan det vara det man kallar dålig karma? Jag som tycker jag är en ganska god människa.. guess not!?

Aja, tänker inte tråka ut er med problem och deppiga inlägg! Nejnej. Trotts att allt är ganska upp och ner nu så känns allting helt okej. Jag har min storasyster och hennes son här hemma hos mig so it's all good. Min syster är verkligen mitt allt.. Min syster, min bästa vän, min andra halva. Jag förstår inte hur två personer kan vara så lika, tänka så lika, prata så lika.. vara så lika på alla sätt och vis? Men jag är glad att jag har en sån person i mitt liv. Någon man bara behöver kolla på så vet båda två vad den andra tänker. En person man bara behöver en liten kram från för att fylla hela kroppen och själen med lycka, det är något det!


Jag och Sanna förra sommaren i Usa. I had the time of my life.

Kommentarer
Postat av: johanna

svar: tack så hemskt mke:)

2009-04-09 @ 00:21:56
URL: http://johaniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0