Bira och biljard.

Jag hakade på in till Fridhemsplan och spelade biljard och det var faktiskt jättekul. Jag var den enda av oss tre som inte satte den svarta bollen(?) för tidigt, och för er som inte vet så är det något bra. Duktiga jag, haha. Efter lite biljard och lite öl så drog vi över till ett litet hak på andra sidan gatan och tog några öl till med Sophies kompisar. Jag och Sabina var dock ganska trötta och hungriga så vi gick till Donken och käkade och sen rullade vi hemåt.

Nu är det snart dags för mig att nanna kudden.. Måste vara pigg imorgon när jag ska till mitt nya jobb och lägga upp schema och fylla i papper, vill ju inte att dom ska ångra sig. Hahaha.
Nä, puss och godnatt på er nu. Och jag  skriver en extra liten rad till dig älskling, jag vet att du läser och jag älskar dig.



Kommentarer
Postat av: volkan

Jag älskar dig me min underbara puttefnask ;) <3

2009-07-23 @ 04:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0