S L I T E T .

Har varit vaken i flera timmar men bara inte orkat blogga. Igår blev det utgång som planerat. Jag och Sabina började hos Louise med en låda vin innan vi rörde oss in mot söder. Vi drog till Metro där det var "90's", jävligt kul faktiskt, en massa 90-talsmusik och sköna människor. Min älskling amanda och hennes kompisar kom dit någon timme senare och då dansades det tills fötterna blödde. Vid 3 när dom stängde drog jag Louise, Sabina och deras två killkompisar på efterfest hos min granne, det var helt okej men alla var väääldigt trötta så vid ca halv fem begav vi oss hemåt.

Idag vaknade jag klockan 12 av att klockan ringde.. "Fan jag ska ju klippa min kusin!"  Det var bara att kräla upp ur sängen och piggna till för klockan ett kom den vilda lilla 4åringen som jag skulle klippa håret på. Han kom hit med långa blonda lockar och åkte hem med en kort tuff frisyr. Blev väldans nöjd faktiskt.

Ikväll blir det garanterat chillkväll med Sabina men vi får se vad för mys vi hittar på. Nu ska jag ner och sätta på lite potatis och börja med champinionsåsen(?) så maten nästan är klar när mamsen kommer hem från Willys.
Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0