We have got some catching up to do..

Det tog sin lilla tid men äntligen har jag fått ett nytt internet! Nu funderar jag på att kanske börja blogga lite igen..

Jag kan ju börja med att säga att jag fyllde 18 nyligen, känns ju så jävla skönt. Det var en underbar kväll med alla mina nära och kära.. eller mja, nästan alla.



På morgonen kom min farmor och åt lunch och tårta




Sen började jag och mami fixa med mat och bål




Vi åt god mat och drack en massa gott




Fick en massa fina presenter, bland annat dessa party-brillor!




Min lustikurre till mamma är på g..




Och tyckte självklart att hon skulle göra det igen, denna gång med en annan present!




Sen var det utgång!




Fick en mumsig födelsedags-drink á la Söderhof av mina älsklingstjejor!




Sen drog vi vidare till Göta källare och skakade rumpan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0