Vad gör man ikväll då?

Väntar på att segot Sabina ska äta klart och ringa mig så vi kan mötas, ruttnar av att bara sitta hemma.. Hon och Sophie funderade tydligen på att dra och spela biljard (och dricka bärs?) om ett tag .. låter kanske lite lockande att följa med trotts allt.. Nej nu ska jag smörja in mig och klä på mig så jag är klar när Sabina ringer.

Åh! På tal om att klä på sig, typ.. Jag fick en symaskin när jag fyllde år, hur kul som helst! Har redan sytt in en topp och sytt in ett par gamla jeans där nere så dom är stuprör nu. Lovely! Kanske ska dela med mig på bloggen av lite saker jag syr och ändrar osv.. Något att fundera på kanske?


Well well, I'm out! Love S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0