Ett inlägg för er som älskar intriger.

Hej på er allihopa.
Nu måste jag bara berätta hur dåligt jag har skött skolan den här veckan, fy fan! Har inte varit där på hela veckan och inte förra heller, detta betyder att det antagligen inte blir något studiebidrag denna månad eftersom jag redan fått en massa varningar. Förstår inte, varför skolkar jag? Hur lyckas alla andra komma i tid.. eller ja.. komma till skolan överhuvudtaget varje dag? HJÄÄÄÄLP!

Nu sitter jag och kollar på efterlyst.. Kom precis hem efter att ha varit och ätit och fikat lite med Sandra. Världens typ underbaraste grej hände mig nyss.. Ska nog förklara allt från början, gillar ni intriger så är det här något att gotta sig i ;)

Min föredetta bästa killkompis Adam som jag känt i flera år och verkligen alltid kunnat prata om allt med och som alltid funnits där för mig och ja ni fattar.. Han skaffade flickvän för typ 3 månader sen och jag va såklart jätteglad för hans skull, kände dock inte tjejen men han sa att hon va jättegullig, vacker, trevlig och bla bla bla. Eftersom vi var bästa vänner kallade jag alltid honom för bebis&sötnos osv utan att ens tänka på det och det gillade tydligen inte hans brud. Hon messade mig och, ursäkta mig, lekte heeeelt galen. Hon ville inte att jag skulle kalla honom det och sådär så jag sa bara visst det är lugnt, pallade inte tjaffsa om något så onödigt så vi löste det och allt va lugnt. Hjälpte till och med dom att lösa sina jävla problem fast att jag aldrig träffat bruden.
Några veckor efter det här la en annan kompis till mig upp en bild på Facebook där jag sitter i Adams knä, vilket inte är speciellt konstigt för mig.. Visst att jag inte vill att vem som helst sitter i min killes knä men jag vet vilka som är hans nära kompisar och då bryr jag mig inte. Men det gjorde hans tjej, nu ville hon inte att jag och Adam skulle ses mer eller prata vilket jag sa att hon i princip kunde köra upp i röven. Jag och Adam typ träffades i smyg på helgerna och festade och så. Sen helt plötsligt börjar psykosen(hans tjej) skicka sms och säga att jag inte ska träffa han mer och att han sagt att han kan sluta prata med mig och träffa mig.
Vid det här laget var jag jävligt trött på hennes tjat så jag bad henne dra åt helvette och sa att hon kunde hälsa Adam detsamma. Han har inte hört av sig sen dess och ens bett om ursäkt för att det blivit så här. Det finns bara ett ord för sånna människor och det är svikare så jag är glad att det blev såhär, vill inte ha falska vänner i mitt liv.
Men nu ska jag iaf komma till saken. Idag träffade jag på den här bruden på tunnelbanan så jag gick fram till henne och frågade för säkerhets skull vad hon hette, det var rätt tjej. Men grejen va att den här tjejen va inte så vacker som jag hade hört, vill inte ta detaljer ifall folk tar det fel men om jag säger såhär: min röv ser bättre ut. Så, till att börjar med va hon ful som stryk. Hennes argument för varför hon förstört mellan mig och Adam va bara helt pinsamt dåliga och hahaha det bästa av allt är att hon va så jävla kaxig i telefonen men när man träffade henne vågade hon inte säga ett skit. Pinsam människa. Men som man säger, skit ska skit ha!


För er so
m orkade läsa klart, har jag rätt eller fel i att tycka Adam är en svikare och att hans tjej är pinsam?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0