Godmorgon alla pigga och glada.

Lyckades aldrig riktigt komma upp till skolan igår men vid 10 tog jag mig upp för att åka och möta Jessica och Issa. Vi köpte dricka och nya ciggaretter sen gick vi hem till Jessica och tog det lugnt i några timmar. Efter det kom min älskling Sandra dit och Jessica & Issa åkte iväg för att lämna Jessicas son hos barnvakten. När dom kom tillbaka gick vi alla och köpte pizza och sen åt vi och krökade. Vid 9-tiden åkte vi till Stadshagen, en liten lägenhet men det va mysigt. Innan vi drog hem åkte vi förbi Trafiket i gullmarsplan och köpte mat, vad skulle man göra utan fyllekäk? Sen mötte jag min pojkvän hemma vid mig och gick in och hade mys i några timmar. Lägger upp lite bilder från igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0