Goodnight babes.

Idag hade jag faktiskt en väldigt mysig dag. Först gick jag till skolan och blev glatt överraskad av att vi bara skulle se en film på svenskan. Sen åkte jag till Scengymnaiset i Skärholmen där Sandra går i skolan. Chillade där med henne ett tag sen åkte vi och mötte min kära pojkvän på hans pappas restaurang som ligger där i krokarna. Vi fick som alltid äta vad vi ville och eftersom vi alla älskar kebab blev det varsin kebabtallrik, åh mums! Vi var kvar där ganska länge och bara tog det lugnt, min älskling har sån rolig släkt så.. haha. Avslutade kvällen här framför min dator med en påse godis, kan inte bli bättre.

Nu ska jag faktiskt ta och lägga mig även fast jag inte börjar för än halv ett imorn. Tänkte att det kunde vara skönt att få en god natts sömn för det blir inte så ofta nu för tiden.. Ska bli så skönt imorgon- börjar sent, har bara en lektion och sen har jag lov. Fett jävla skönt säger jag bara! Sov sött nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0