Home sweet home.

Äntligen hemma igen efter denna låååånga tråååkiga torsdag. Eftermiddagen va i alla fall bättre än förmiddagen.. Min sötnos Sandra kom förbi runt 2 så jag tvättade och stylade hennes hår :) Då fick jag föresten en efterlängtad ciggarett, tack baby. Sen var det lite segt faktiskt, men jag överlevde och kom hem för 1,5 timme sen och slänge mig över middagen. Det blev kyckling, potatis, grekisk sallad och vitlökssås. Mums! Nu ska jag snart iväg och möta killen vid bussen sen ska vi kolla klart på en skräckis vi började kolla på i tisdags. Ni får en liten recension på den sen.. Nu ska ni få en liten bild på hur jag såg ut idag. Hade lite bråttom imorse därav det påkladdade sminket.. haha.. PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0