Jag vill inte jag vill inte jag vill inte.

Usch, imorgon ska jag på praktik och jag har verkligen ingen lust alls. För er som inte vet utbildar jag mig till frisör på ett gymnasium här i stockholm. Jätteroligt men jag bara hatar torsdagar! Jag vet faktiskt egentligen inte varför för det är ganska roligt, får alltid klippa någon och schamponera folk och sådär. Brukar få massa fina produkter också, vilket inte är helt fel! Förra veckan fick jag ett schampo och ett balsam från Schwarzkopf som va hur bra som helst. Men ja, jag vet inte varför jag inte tycker om att vara där.. för lång tid ifrån datan kanske? haha..

Snart ska jag i alla fall ut och möta min gullunge Sandra på en cigg. Meningen är att jag ska sluta röka men det går faktiskt inte så jättebra.. Men jag ska klara det, kanske inte idag eller imorgon men för eller senare ska jag bli en sån där rökfri en! Nu måste jag skynda mig in i duschen, skriver innan jag ska sova. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0