Söndagar är alltid lika långa.

Idag har jag haft en rejäl vårstädning, kan ju hoppas att våren kommer lite snabbare då ^^ Efter att ha städat i nästan 5 timmar tror jag att jag äntligen ska få lägga mig och kolla på tv, men nej mamma behöver bli klippt. Så det var bara att ta fram frisörväskan och sätta igång. Hon vart faktiskt jättefin och verkade riktigt nöjd så det var kul.

Imorgon är det skola, blä. Men sen har jag ju i alla fall bara tisdagen kvar sen har jag lov :) På onsdag kommer ju min storasyster och hennes son hem på besök från Usa också, jippie!
Lägger upp en bild på lördagens outfit snart, ska bara ladda upp bilderna från kameran. Hörs snart då, puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0