Underbar dag.

Idag har också varit en sån där bra dag. Man vaknade och såg att solen sken, hur underbar känsla va inte det? Gick till skolan vid halv ett och blev klar med ett arbete så fick gå hem igen vid halv tre. Sen åkte jag till stan med Thessan. Jag köpte en t-shirt från gina tricot och en nappflaska till min gudson som det står älskling på, skitsöt!

Nu undrar jag faktiskt, är det någon av er som förstår vad jag menar med att det luktade sommarregn idag? Det regnade ju nämligen lite smått för ett par timmar sen när jag var på väg hem och det va så jävla mysigt för regnet luktar verkligen annorlunda när det är varmt ute. När jag kom hem och berättade om sommarregnet för mamma såg hon ut som ett stort frågetecken. Men fy fan så gott det luktar, det där sommarregnet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0