Sugen på glass..

Hej på er underbaringar.
Jag kom precis att tänka på att jag inte berättat så mycket om mig själv, so here we go! Jag är nog framför allt en väldigt social tjej. Jag älskar att festa, umgås och träffa nya människor. Älskar att skratta och självklart att få folk att skratta (vem gör inte det?).. Kan nog vara lite av ett barn då och då, men enligt min åsikt finns det inget tråkigare än en tonåring som försöker vara vuxen. Visst att man kan behöva visa en mogen sida då och då men man ska vara barn så länge man kan, punkt slut! Nu kanske ni har fått en liten aning om vem jag är, men är ni förtfarande nyfikna får ni helt enkelt kika in igen ;)

Måste bara påpeka vilket underbart väder det är ute! Om jag orkar ut igen innan solen gått ner så blir det glass för min del. Hörs sen, love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0