Ehm.. ja..

Hemma från Therese och som ni märkte fungerade icke hennes internet. Men nu är jag extra taggad på att skriva.. haha not! Jag vet fan inte vad jag ska skriva. Kan ju berätta att jag har ätit jättemycket den senaste veckan, vilket brukar vara ett tecken på att jag är ledsen/deppig.. Problemet som återstår är; vad är det jag deppar över? Jag är otroligt glad för att min syster med största sannolikhet kommer vara tillbaka i Sverige inom den närmsta framtiden. Har världens bästa pojkvän som verkligen alltid finns där för mig. Mina vänner tänker jag faktiskt inte heller klaga på även om vi tjaffsat mycket den senaste tiden. Jag vet trotts allt att no matter what så har vi alltid varandra i slutet av dagen. Nä.. jag kanske helt enkelt bara uppskattar mat lite mer än vanligt. Och se där, ett helt inlägg om mat! Haha ja, vad ska man säga.. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0