Svin-smiiiittaaa!?

Hey! :)
Jag har haft fullt upp idag, var med mamsen i Sickla köpkvarter och köpte lite kläder och en massa mat från Willys. Fick med mig en väska, ett skärp, en klänning och ett linne. Bilder kommer senare. Nu sitter jag och väntar på att middagen ska bli klar, känner mig helt förstörd idag och hoppas på att det är för att jag ätit för lite. Ett tag trodde jag att det var den där svin-smittan men Pappsen lugnade ner mig något..

Ikväll ska jag träffa Thessan om jag känner mig piggare, tror dock inte att det blir något mer festande denna helg.. Är fortfarande lite sliten sen valborg sådär.. Nä nu ska jag ner och stressa mamma med maten lite!

Later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0