Therese, min allra bästa vän.

Okej, nu har jag vilat några timmar och ätit middag så är lite piggare men har fortfarande huvudvärk och är lite snurrig haha. Gårdagen började i alla fall med att jag mötte Thessan och Sandra i gullmars och åkte till trångsund hem till Sandras kompis. När vi kom dit var det ganska tråkigt och efter bara tio minuter skulle alla dra vidare så det var bara att klä på sig igen och dra. Vi tog pendeln till farsta strand och på vägen ringde min storebror och sa att jag skulle komma på fest i Enskede. Blev skitglad för hans kompisar är så sköna plus att det är typ 200 meter hem till mig. Sandra ville inte följa med så jag och Thessan åkte utan henne. När vi kom dit var det inte så jättemycket folk, men som min bror säger "Där syskona Reutland är händer det!". Och ja, ca 10 minuter efter vi hade kommit dit välde det in folk. Min bror raggade upp ett gäng från parken och jag bjöd dit mina kompisar (: Det blev en riktigt lyckad kväll och är så himla glad att Thessan hade kul också. Lägger upp en massa bilder om 5 minuter!


With love, S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0