Never been kissed.

Efter allt detta provande av dom nya kläderna har jag äntligen fått på mig myskläder. Ska strax ner och hämta lite godis sen ska jag se om det är något kul på tv (: Imorgon är det skola, blä. Men jag antar att det är okej eftersom att jag har frisör hela dagen som vanligt på måndagar. Undrar vad vi ska göra för skojigt imorgon.. Säkert klippa eftersom vi hade färg i tisdags. Jaja, vi får se. Men nu ska jag slita mig ifrån datorn ett tag och bara ta det lugnt. Hörs senare babes.



Rekomenderar "Never been kissed" till er som inte sett den. Den går på 3:an nu klockan nio. Skitbra film!

Kommentarer
Postat av: Nikolina

haha härligt att du fattade skämtet, massa andra tog det helt seriöst :o

2009-05-03 @ 21:28:22
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0