Hemmakväll.

Hejsanhoppsan lillebror!
Igår va jag i skolan från 10 till halv två innan jag åkte hem och duschade och packade en väska full med partykläder och smink. Sen bar det av till Sabina för lite tårtbak! När Louise och Josefine kom runt 6 så åt vi middag. Efter maten blandade jag typ världens godaste bål. Den innehöll:

Ca 500 cl vodka
1,5 liter fruktsoda
Frysta hallon och jordgubbar
Några droppar "sodastream-smaksättning" (Jordgubb/citron)

Vdi halv 9 kom lite mer folk hem till Sabina och vi fortsatte dricka. Runt 10 var bålen och den mesta andra drickan slut så då bar det av till Söder. Vi mötte upp fler vänner och hade det mysigt i flera timmar innan jag åkte hem och sov.

Idag har jag haft en lugn dag eftersom jag ska jobba imorn mellan 10 och halv 6. Nu ska jag krypa ner i min säng som ser otroligt inbjudande ut..
Puss och kram på er! Bilder från igår ska jag försöka få tag på imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0