Home at last.

Förra terminen i skolan var jag näst intill aldrig på Idrotten och därav har jag inget betyg i det. För att ta studenten måste jag ha 2500 poäng varav 100 är Idrott och hälsa A, alltså måste jag på något sätt ta igen idrotten. Idag sa i alla fall min lärare att jag kanske kunde få gå och gymma en dag i veckan istället och jag är överlycklig.

1.) Mina föräldrar måste nu betala ett träningskort till mig.
2.) Det ingår hur mycket solarietid som helst!
3.) Jag kan se till att min tight and tiny little bootie stays that way..

Nu har jag varit inne på lite hemsidor och kollat efter sjyssta träningskläder, för man måste ju erkänna att halva nöjet med att träna är att man får ha sånna där tighta byxor som får rumpan att se helt perfekt ut..
Med det säger jag nog Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0