Long time no see, huh?

Det var ett tag sen nu, har inte riktigt varit taggad på att blogga.. Eller det har snarare varit så att jag har tyckt att det känns knäppt att plötsligt skriva i bloggen efter flera veckor men nu sket jag i det och skriver lite i alla fall :)
Idag har jag varit i skolan från 09.00 till 16.00, mycket stolt. Sen åkte jag direkt hem och duschade och mös i sängen tills det var dags för middag. Mamma hade köpt färska svenska kräftor, muuums. Vi åt även kyckling, grekisk sallad och tzatziki. Avis?

Great news! Den 26 Oktober åker jag till Californien! AAAAHH är så galet taggad! Ska vara borta i två veckor och mysa med min syster och systerson och självklart shoppa fett! Livet kan nog inte bli så mycket bättre just nu..

Snart ska jag iväg och möta Thessan på en cigg och lite skitsnack haha.. Imorgon fyller min kära vän Sabina år så då ska jag hem till henne och fira (: Sen blir det perfekt med en bakis- och chilldag på lördag för på söndag ska jag upp tidigt och jobba. Jaa, ni hör rätt, Sara har skaffat jobb.
Nej nu ska jag klä på mig och fixa till håret så jag är klar när Thessan ringer.

 En bild på mig med min älskade bror.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0